коучинг » Ескелді ауданы
Алматы облысы
Ескелді ауданы білім бөлімінің
"Ақтасты орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
20
февраль
2019

коучинг

Күні : 12.02.19

Мұғалім: М.С.Базылбекова

Коучинг тақырыбы

«Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін сабақ үдерісінде қолдану жолдары»

Жалпы мақсаты

Мұғалімдерді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, нәтижелі білімге қол жеткізу.

Оқу нәтижелері

Мұғалімдер топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, ойларын жинақтайды, қорытындылайды, бағалайды.

Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді. Өзара әрекеттесу арқылы мұғалімдердің танымдық белсенділігі артады.

Түйінді идеялар

Әріптестермен сындарлы әңгімеге ұйытқы болу үшін сурет пен бейнежазбаны қалай пайдалану керектігін түсіндіру.

Дерек көздер

«Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы»Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру Бағдарламасы МАН 2016 жыл

 

Тапсырмалар

Коучтің әрекеті

Тыңдаушылар әрекеті

Тренинг .

Психологиялық ахуал

«Сатамын және сатып аламын» тренингі, шартын түсіндіреді

Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы, «Мен еріншектігімді сізге сатып, сіздің еңбекқорлығыныңызды сатып аламын»

Топқа бөліну

Стикерлер арқылы топқа бөлу.

Топқа бөліну

Ой қозғау стратегиясы

Сабақ үрдісінде оқытудың қандай белсенді әдістерін қолданасыздар?

 

белсенді оқыту әдістері туралы не білетіндіктерін, ол әдістің мақсаты не?

 

Топтық жұмыс

«Жана форматта сабақ беру ерекшеліктері»

1 топ: Жаңа форматта сабақ беру дегеніміз не?

2-топ: Заманауи сабақ пен дәстүрлі сабақты салыстырмалы түрде талдау

 

Мұғалімдер бірлесе талқылай отырып, берілген тақырыпты ашуда жұмыс жасайды

Топтарға тапсырма

1 –тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Түртіп алу» стратегиясы

(есте сақтау қабілетін анықтау мақссатында)

«Галлерея шарлау» әдісі арқылы спикерлері түсіндіреді.Ал тыңшы аралап тыңдап жүрып, ақпарат жинайды.

 

Мұғалімдерге парақта жазылған мәтін таратылып беріледі.

Әр топта бір спикер және бір тыңшы болуын қадағалау.

 

 

Әр топ өздеріне тапсырылған тапсырма бойынша тақырыпты талқылап,спикерлері түсіндіреді.сұрақтарға жауап береді.

Бұл жердегі әдіс әңгіменің немесе басқада әрекеттің тұжырымдамасын және үдерісті түсінуді дамытатын ақпарат алуға арналған әдістің түрі.

1- «Телеграмма» әдісі

Өтініш мына хатты толықтырып жіберуіңізді сұраймын.

Орамжапырақгүлділер. Бұларды кейде .шаршыгүлділер......... деп те атайды.

Олар-шөптекті, кейде шала бұталы....қосжарнақты... өсімдік. Ғаламшарымызда

орамжапырақгүлділер тұқымдасына жататын ...3000..........-ға жуық түрлер бар.

Жапырақтары ............. кезектесіп орналасады,..........бөбешік.... жапырақтары болмайды.

2-топ. «FILA» кестесі

Мұғалімдерге мәтін таратылып беріледі.

Жіберген хатты толықтырады

Бұл жерде берілген мәтіндегі түсіп қалған қажетті тірек сөздерді орнына қойып толықтырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берілген мәтінді кесте бойынша толтыру

Мұғалімдерге видео тыңдалым көрсетіледі.

«Қазақстанның көрікті жерлері»

Мұғалімдер ұсынылған видеоны көріп, есте қалған ақпаратты парақ бетіне түсіреді.

Сергіту сәті

«Еден, төбе, мұрын» әдісі. Бір мезгілде жүргізуші сұқ саусағымен біресе төбені, еденді, біресе мұрынды көрсетеді. Айтып тұрып жаңылыстырады.

Кері байланыс

«Мейрамхана» стратегиясы

қатысушыларға жеке қағаздарға жазылған сөйлемдерді аяқтауға ұсынылады:

 

Менің тағы да жегім келеді … Маған бәрінен де ұнады - … Мен жеп қорыттым …

Бұл мейрамхана …

Мен артық ішіп қойдым … Қосуыңызды сұраймын

Қатысушылар сөйлемді аяқтап жазады

 

 

 
 

Коучинг ««Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін сабақ үдерісінде қолдану жолдары»

 

Тренинг «Сатамын және сатып аламын»


коучинг

 

 

«Галлерея шарлау » әдісі


коучинг

 

 

«Телеграмма» әдісі

 

 

 

коучинг

 

 

«FILA» әдісі

 

 

 

коучинг

 


 

 


 

 


 

 


Похожие публикации:

11 май 2017 Семинар
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив